sâmbătă, 10 septembrie 2011

Miley nu regreta nimic !



                                                                                   Miley Cyrus a comentat cu reporterii revistei Prestige opiniile oamenilor despre ea. Aici sunt gândurile  lui Miley:
"Oamenii au opinii foarte amestecate despre mine. Ori sunt un  model   mare, ori eu sunt complet nepotrivita  pentru copii sub 13 ani deci, sunt foarte controversata. Nu ştiu cum am devenit asa.Cu siguranta nu sunt nebuna, sunt chiar o persoana extrem de profunda. La  18   ani, toata lumea explorează sexualitatea şi face experimente, încearcă lucruri noi. Pentru mine nu există nici un motiv pentru a schimba acest lucru."
                                                                                      Şi aici e ceea ce Miley avut de spus despre citirea unui articol   care a numit-o "Good Girl Gone Bad,"
"Am fost ca, 'Ce **  , omule? " Stau in casa destul de mult în fiecare zi. Eu nu merg afară. Am avut aceleaşi prieten  [Liam Hemsworth] timp de doi ani. Ce *** vreti ?" 
Voi ce credeti despre asta?

8 comentarii:

  1. ai vazut vreo curva care sa ii para rau?

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci Miley e patetica deja

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu mi se pare nuimic rau in asta adica ganditiva si voi asa veti fi toti la 18 ani...adica ce credeti ca Miley e femeia minune daca e asa celebra...NU ea e om ca si noi si experimenteaza asa ca nu o mai faceti toti ''bitchy'' ca nu e frumos.Eu una o idolatrizez si e un model de urmet pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt de acord cu Loredana ea este un model pt voi toti

    RăspundețiȘtergere
  6. fanul nr1111111111 !!!!!!!17 noiembrie 2011 la 11:09

    pentru mine nu ar trebui sa faca asta pare prea rebela stiu ca a crescut dar nu ar trebui sa o faca oricum dar in rest sunt deacord cu lorena

    RăspundețiȘtergere
  7. Vedeti...acum o spun din nou o ador si consider ca ar trebui sa o lasati in pace pentru ca este viata ei si nu avem noi ce sa ne bagam in ea pentru ca si ea este pana la urma un om obisnuit care are si ea nervi ei si in plu eu una o ador asa cum e ea

    RăspundețiȘtergere
  8. a spus ceea ce a gandit ea nu

    RăspundețiȘtergere