marți, 3 septembrie 2013

Vedetele reactioneaza la dansul lui Miley



                                               Ea a socat pe toata lumea cu spectacolul de la VMA,dar acum peste 50 de vedete au facut declaratii despre acel moment. Vezi cateva dintre cele mai importante declaratii dupa continuare.




1.  Kelly Clarkson
"Tocmai am vazut spectacolul de la VMA cu cei 2. 2 cuvinte.... #pitchystrippers" 

 

2.Alexa Chung
"Tocmai m-am trezit dintr-un cosmar si am vazut o fata in lenjerie de latex langa Robin " 



3. Bill Maher
"M-am uitat la VMAs pentru ca nu am mai fost intr-unstrip-club de mult.




4. James Van Der Beek
"Uitandu-ma la  #VMAs2013 am invatat ca nu e lucru pe care sa poti sa-l faci cu un deget de plastic si sa nu-l arati la MTv"  

 

5. Harry Styles .
" Sunt rezervat . Miley e atat de schimbatoare"



6. Selena Gomez
"Minunat. Eu cred ca a fost minunat. Imi place Robin Thicke si imi place ca ei 2 au colaborat ."



7.  Justin Timberlake
"Cred ca este doar VMAs, nu e ca si cum ea a facut asta la Grammys,"






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu